طلاق توافقی

طلاق توافقی فوری

زوج در حال دست دادن با وکیل طلاق توافقی فوری است

چنانچه زندگی مشترک به نقطه ای برسد که زوجین برای جدایی با هم به اتفاق نظر برسند، اصولاً به دنبال راهی هستند که بتواند در کوتاهترین زمان ممکن طلاق فوری بگیرند. می دانیم که در قانون ایران روشهای متفاوت درخواست طلاق داریم از جمله طلاق از ناحیه زوج و زوجه و طلاق توافقی که هر کدام رویه و آثار خاص خود را دارند. در این مقاله قصد داریم در خصوص نحوه طلاق توافقی فوری و شرایط آن توضیحاتی ارائه دهیم.

طلاق توافقی فوری در تهران

به منظور انجام مراحل طلاق توافقی فوری در تهران زوج و زوجه باید هرکدام یک وکیل متخصص طلاق توافقی تهران انتخاب نمایند. ابتدا لازم است زوجین در خصوص حقوق مالی و غیر مالی ناشی از رابطه زوجیت، از جمله مهریه، نفقه، اجرت المثل، حضانت فرزند و حق ملاقات فرزند با هم به توافق برسند. سپس وکیل متخصص طلاق توافقی تهران صورتجلسه توافقات را تنظیم می نماید و زوج و زوجه ذیل آن را امضا می نمایند. از این زمان طلاق توافقی فوری به وسیله دو وکیل پیگیری می گردد و دادنامه قطعی طلاق فوری اخذ و به زوجین جهت اجرای صیغه طلاق تحویل داده می شود.

رویه انجام طلاق توافقی فوری در تهران به وسیله وکلای داناج بین ۱۰ تا ۲۰ روز کاری زمان می برد. زوجین تنها یک جلسه در دفتر حقوقی داناج برای تنظیم صورتجلسه طلاق توافقی حاضر می شوند. زوجین می توانند به صورت جداگانه در دفتر داناج حاضر شده و صورتجلسه را امضا نمایند. مدارک لازم جهت انجام طلاق توافقی فوری شناسنامه و کارت ملی زوجین و سند ازدواج می باشد که لازم است زوجین به منظور اعطای وکالت به وکیل به همراه خود داشته باشند. سپس به وکیل طلاق توافقی داناج وکالت می دهند و کل مراحل طلاق توافقی به صورت فوری به وسیله وکلای طلاق توافقی ما انجام می پذیرد.

طلاق توافقی داناج

تلفن تماس دفتر

۰۲۱۴۴۰۹۳۳۵۱ 

۰۹۱۰۲۶۹۰۳۰۶

شرایط طلاق توافقی فوری

اصلی ترین شرط برای انجام طلاق توافقی فوری همانطور که در بالا نیز اشاره شد، این است که اولاً زوجین در خصوص اصل جدایی و طلاق با هم اتفاق نظر داشته باشند و ثانیاً در رابطه با حقوق مالی و غیر مالی ناشی از رابطه زوجیت با یکدیگر به توافق رسیده باشند. همانطور که از اسم این نوع طلاق مشخص است طلاق توافقی بر پایه توافقات زوجین انجام می گیرد. در واقع این توافق در تمامی مراحل طلاق فوری باید وجود داشته باشد. طلاق توافقی فوری از دعاوی هست که در کوتاهترین زمان ممکن به نتیجه می رسد. در واقع صفر تا صد طلاق توافقی چنانچه به وسیله وکیل متخصص طلاق توافقی انجام شود، طلاق توافقی فوری نامیده می شود. می توانید جهت انجام مشاوره رایگان در خصوص طلاق توافقی فوری از طریق خطوط دفتر با ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *