طلاق توافقی

طلاق توافقی تهران

چکش عدالت طلایی

طلاق توافقی در تهران در ۴ مجتمع قضایی خانواده، به نام دادگاه طلاق توافقی ونک و دادگاه خانواده یک، واقع در محلاتی و دادگاه خانواده باهنر و مجتمع قضایی بعثت انجام می پذیرد. البته دادگاه طلاق توافقی ونک در حال حاضر به ولنجک منتقل شده است. روند طلاق توافقی در تهران به این صورت می باشد که پرونده های طلاق توافقی به شورای حل اختلاف جهت ایجاد صلح و سازش بین زوجین ارسال می شود و سپس چنانچه سازش بین طرفین ایجاد نشد پرونده به دادگاه خانواده تهران ارسال می شود. در این مقاله به ارائه توضیحات بیشتر در خصوص طلاق توافقی در تهران می پردازیم.

طلاق توافقی داناج

تلفن تماس دفتر

۰۲۱۴۴۰۹۳۳۵۱ 

۰۹۱۰۲۶۹۰۳۰۶

مراحل طلاق توافقی در تهران

مراحل طلاق توافقی بستگی به اینکه توسط وکیل دادگستری انجام شود یا خود زوجین مراحل طلاق توافقی در طلاق را طی کنند متفاوت است. در صورت انجام مراحل طلاق توافقی در تهران توسط خود زوجین، پس از انجام مشاوره با ارائه دادخواست طلاق توافقی در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی درخواست طلاق توافقی خود را ثبت می نمایند و پس از ثبت دادخواست پیامک از ناحیه شورای حل اختلاف ارسال می شود که حاوی شماره پرونده و شعبه رسیدگی کننده شورای حل اختلاف است. شورای حل اختلاف سعی در شازش بین وجین می نماید. پس از اینکه شورا نتواند بین زوجین سازش ایجاد کند پرونده با گواهی عدم سازش به دادگاه خانواده تهران ارسال می گردد. در خصوص مراحل طلاق توافقی در تهران می توانید به طور مفصل در مقاله مربوطه کسب اطلاع نمایید.

شرایط طلاق توافقی در تهران

شرط اصلی طلاق توافقی در تهران توافق زوجین در خصوص حقوق مالی و غیر مالی ناشی از رابطه زوجیت می باشد. چنانچه زوجین در خصوص این توافق نمایند و گواهی عدم امکان سازش را نیز از مراکز مشاوره بهزیستی دریافت نمایند می توانند نسبت به طلاق توافقی اقدام نمایند. برای طلاع بیشتر در این زمینه می توانید به مقاله شرایط طلاق توافقی در تهران مراجعه نمایید.

مدت زمان طلاق توافقی در تهران

مدت زمان طلاق توافقی در تهران بسته به اینکه زوجین از چه روشی برای انجام طلاق توافقی اقدام نماید متفاوت می باشد. چنانچه زوجین خود اقدام به انجام فرآیند طلاق توافقی نمایند بین ۴ تا ۶ ماه می باشد. این روند توسط وکیل طلاق توافقی گروه حقوقی داناج بین ۱۰ تا ۲۰ روز کاری انجام می پذیرد. برای اطلاع بیشتر در این زمینه می توانید به مقاله مدت زمان طلاق توافقی در تهران مراجعه نمایید.

طلاق توافقی فوری در تهران

طلاق توافقی در صورتی که توسط وکیل طلاق توافقی اقدام شود بسیار سریع  و فوری انجام می شود. وکلای طلاق توافق با اطلاع از قوانین و رویه عملی دادگاه ها در این زمینه روند طلاق توافقی را در کمترین زمان ممکن انجام می دهند. برای کسب اطلاع بیشتر در این زمینه می توانید به مقاله طلاق توافقی فوری در تهران مراجعه نمایید.

هزینه وکیل برای طلاق توافقی در تهران

هزینه وکیل برای طلاق توافقی در تهران بین موسسات حقوقی و وکلای مختلف اندکی متفاوت است. معمولا وکیلی که متخصص در طلاق توافقی باشند هم کار را با کیفیت بالا انجام می دهد و هم هزینه متناسب تری دریافت می کند. برای اطلاع از هزینه وکیل برای طلاق توافقی در تهران می توانید با دفتر تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *