طلاق توافقی

مشاوره حقوقی طلاق توافقی

وکیل در حال مشاوره حقوقی طلاق توافقی می باشد

برای زوجینی که قصد جدایی توافقی دارند، انجام مشاوره حقوقی طلاق توافقی با وکیل متخصص طلاق توافقی پیش از هر اقدامی ضروری می باشد. در این مشاوره اطلاعات مفید و کاربردی در خصوص نحوه انجام طلاق توافقی و مراحل و شرایط آن در اختیار زوجین قرار داده می شود تا با آگاهی کامل مراحل طلاق توافقی را پشت سر بگذارند و دچار سردرگمی نشوند. در این مقاله در خصوص مشاوره حقوقی طلاق توافقی اطلاعات کاربردی ارائه خواهیم داد.

طلاق توافقی داناج

تلفن تماس دفتر

۰۲۱۴۴۰۹۳۳۵۱ 

۰۹۱۰۲۶۹۰۳۰۶

در طلاق توافقی لازم است زوجین در خصوص حقوق مالی و غیرمالی ناشی از رابطه زوجیت با یکدیگر به توافق رسیده باشند. از جمله حقوق مالی می توان به مهریه، نفقه، اجرت المثل و جهیزیه نام برد. حقوق غیرمالی ناشی از رابطه زوجیت می توان به حضانت فرزند مشترک اشاره نمود. چنانچه زوجین دارای فرزند مشترک صغیر باشند لازم است در خصوص نگهداری او با هم توافق نمایند. در مورد همه این مسائل در مشاوره حقوقی طلاق توافقی صحبت خواهد شد. لذا با انجام مشاوره حقوقی طلاق توافقی زوجین می توانند با حقوق و تکالیف خود در زمان طلاق توافقی آشنا شوند و در نتیجه در رسیدن به توافق برای طلاق به مشکلات پیچیده ای برخورد نکنند.

مشاوره تلفنی طلاق توافقی

اولین مساله ای که در مشاوره طلاق توافقی تلفنی در خصوص آن صحبت می شود، این است که آیا زوجین برای انجام طلاق با هم به توافق رسیده اند یا خیر. سپس راجع به اینکه اساساً زوجین برای انجام طلاق توافقی لازم است در چه مواردی دیگری با هم توافق نمایند. در مشاوره تلفنی وکیل طلاق تلاش می نماید که زوجین را در رسیدن به توافق و تنظیم صورتجلسه طلاق توافقی راهنمایی نماید. در ادامه در مورد صورتجلسه طلاق توافقی به طور مختصر توضیح می دهیم.

مشاوره وکالت طلاق

یکی از مسائلی که در خصوص آن در مشاوره طلاق صحبت می شود، مشاوره وکالت طلاق می باشد. متن وکالتنامه طلاق که زوج به زوجه جهت انجام طلاق می دهد، باید به گونه ای تنظیم گردد که کامل و جامع باشد و زوجه برای استفاده از آن در آینده با مشکلات حقوقی روبرو نشود. لذا برای تنظیم متن این وکالتنامه انجام مشاوره حقوقی با وکیل متخصص طلاق لازم و ضروری می باشد. به عنوان مثال وکالت طلاق باید با حق توکیل به غیر باشد، زیرا برای استفاده از این وکالتنامه لازم است زوجه از طرف زوج وکیل دادگستری انتخاب نماید. بنابراین چنانچه به حق توکیل به غیر در متن وکالتنامه تصریح نشده باشد، عملاً او نمی تواند از این وکالتنامه استفاده نماید. در مورد وکالت طلاق نکات ریز بسیاری وجود دارد که شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص وکالت طلاق از طریق خطوط دفتر با ما تماس حاصل نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *