طلاق توافقی

طلاق توافقی بدون حضور زوجین

وکیل طلاق توافقی در حال تنظیم قرارداد با موکل جهت انجام طلاق توافقی است

به دلیل مشغله های زندگی شهری و همچنین عدم تمایل زوجین بر حضور در مراحل طلاق، اصولاً زوجین برای انجام طلاق توافقی به دنبال روشی هستند که مراحل طلاق توافقی را بدون حضور خود انجام دهند و نیازی به مراجعه به دادگاه و مراکز مشاوره و … نداشته باشند. برای رسیدن به این مقصود، یعنی انجام طلاق توافقی بدون حضور زوجین، تنها روش مراجعه به وکیل متخصص طلاق توافقی می باشد. در این صورت طلاق توافقی بدون حضور زوجین در هیچ یک از مراحل دادگاه و مشاوره انجام می شود.

طلاق توافقی داناج

تلفن تماس دفتر

۰۲۱۴۴۰۹۳۳۵۱ 

۰۹۱۰۲۶۹۰۳۰۶

عدم حضور زوجه در طلاق توافقی

همانگونه که در بالا اشاره شد اگر زوجه نخواهد در این مراحل مشاوره و شورای حل اختلاف و دادگاه شرکت نماید می تواند وکیل طلاق توافقی بگیرد و وکیل به جای او مراحل طلاق توافقی را انجام خواهد داد. در غیر اینصورت عدم حضور زوجه در طلاق توافقی منجر به رد دادخواست طلاق توافقی می شود.

طلاق توافقی بدون حضور زوج

زوج نیز می تواند از طرف خود یک وکیل طلاق توافقی انتخاب نماید. در این حالت طلاق توافقی بدون حضور او انجام می گیرد و نیاز به حضورش در مراحل مشاوره و شواری حل اختلاف و دادگاه نمی باشد.
روش دیگری که منجر به عدم نیاز به حضور زوج یا زوجه در طلاق توافقی می شود، این است که زوج یا زوجه به دیگری در یکی از دفاتر اسناد رسمی وکالت در طلاق بدهد. زوجین می توانند با این وکالتنامه از طرف دیگری وکیل دادگستری انتخاب نماید. در این صورت نیز مراحل طلاق توافقی بدون نیاز به حضور زوجین انجام می پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *